להשקיע בנדל"ן של קפריסין עם יאיר בושרי (בי גלובל)

יאיר בושרי הבעלים של קבוצת בי גלובל (B GLOBAL) מסביר כי קפריסין היא מדינת איים במזרח הים התיכון. זהו יעד פופולרי לחופשות ולפנסיה בשל החופים היפים, האקלים החם ויוקר המחיה הנמוך.

לאחרונה, קפריסין חווה תנופת נדל"ן. המשמעות היא שרכישת נכס בקפריסין התייקרה מאי פעם. עם העלייה בביקוש לנכס, חשוב גם לקונים וגם למוכרים לדעת למה הם נכנסים לפני רכישת הנכס שלהם.

להלן מספר קווים מנחים מועילים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת נכס בקפריסין:

– הארנונה תהיה גבוהה מהרגיל בגלל הביקוש הרב לקרקעות ונכסים.

– אתה צריך להבין טוב כמה אתה יכול להוציא על הבית שלך כי בתים יכולים להתייקר במהירות כאשר יש להם ביקוש גבוה כמו שהם עכשיו.

קפריסין היא יעד פופולרי עבור קונים המחפשים נכס במחיר סביר. עם ביקוש גבוה והיצע נמוך המחירים עולים. לכן חשוב לדעת את הצעדים שעליכם לנקוט בעת רכישת נכס בקפריסין.

כאשר קונים נכס בקפריסין, יש כמה דברים שכדאי לדעת עליהם:

– איזה סוג נכס לקנות? – כמה אני יכול להרשות לעצמי?

– האם אני צריך אישורים או רישיונות מיוחדים?

– איך המיסים?

– האם להשקעה שלי יש סיכונים כלשהם?

קפריסין היא יעד פופולרי למשקיעים המעוניינים לרכוש נכס. עם זאת, לא תמיד קל למצוא את הנכס המתאים ועוד יותר קשה להבין את תהליך רכישת הנכס. מאמר זה יעזור לך לעשות את הצעד הראשון שלך לנדל"ן בקפריסין.

מדריך זה יעסוק כיצד לרכוש נכס בקפריסין, מה כדאי לדעת לפני הקנייה ומהם הגורמים המשפיעים על מחיר הנכסים בקפריסין. הוא כולל גם טיפים כיצד לקבל משכנתא, הנדרשת לרכישת נכס בקפריסין.

בנוסף, הוא כולל מידע על השלבים הכרוכים ברכישת בית או דירה בקפריסין, וכן כמה עצות כלליות לגבי מגורים שם.

קפריסין היא יעד פופולרי למשקיעי נדל"ן. לאי יש היסטוריה ארוכה של להיות מקלט בטוח לאנשים להשקיע בו את כספם.

הכלכלה הקפריסאית צומחת במהירות, והמדינה מדורגת כטובה ביותר באירופה להשקעה בנכסים. עם זאת, למדינה עדיין יש את חלקה ההוגן בסיכונים.

האם קפריסין השקעה בנדל"ן בקפריסין מומלצת? כן זה כן!

אם אתם מחפשים להשקיע בנדל"ן בקפריסין, מומלץ לעשות את המחקר שלכם.

האם מומלץ להשקיע בנדל"ן בקפריסין? יאיר בושרי (ביגלובל) מציין:

קפריסין ידועה כיעד פופולרי להשקעה בנכסים. יש לה כלכלה יציבה ויוקר מחיה נמוך. עם זאת, זה לא המקום הטוב ביותר להשקיע בנדל"ן בשל אוכלוסייתו המצומצמת והזדמנויות העבודה המוגבלות.

האם מומלץ להשקיע בנדל"ן בקפריסין?

כן, אבל רק אם יש לך את המשאבים הכספיים להשקיע באותה מדינה.

הטבות מס למשקיעים בקפריסין

ממשלת קפריסין הציגה את תמריצי המס כדי למשוך משקיעים במגזר הנדל"ן.

קפריסין היא יעד פופולרי עבור משקיעים זרים רבים בגלל הכלכלה היציבה והסביבה הידידותית לעסקים שלה. למדינה שיעור מס נמוך והוצאות מחיה נמוכות.

עם אוכלוסייה של קצת יותר ממיליון, קפריסין מציעה איכות חיים מצוינת עם רמת חיים גבוהה.

לקפריסין יש כמה מהטבות המס האטרקטיביות ביותר באירופה עבור משקיעים. הוא מציע שיעור מס נמוך, פטור ממס רווחי הון וללא מס ירושה.

המדינה גם נוקטת צעדים כדי לשמור על כוח המשיכה שלה כיעד מוביל למשקיעים זרים. הממשלה מתכננת להקל על זרים לקנות נכס בקפריסין על ידי הכנסת חקיקה חדשה שתאפשר להם להחזיק יותר מנכס אחד מבלי לשלם מיסים על הנכס השני.

הממשלה גם מתכננת להנהיג חוק חדש שיאפשר לזרים המתגוררים בקפריסין כבר יותר מחמש שנים ובבעלותם לפחות שני נכסים, שאחד מהם שווה פחות מ-500,000 אירו (539,000 דולר ארה"ב) והשני שווה יותר מ-500,000 אירו (539,000 דולר ארה"ב),

קפריסין היא יעד פופולרי למשקיעים. הטבות המס של המדינה הפכו אותה ליעד אטרקטיבי להשקעה. משקיעים יכולים ליהנות מרווחים פטורים ממס על השקעותיהם בארץ, והם זכאים גם למסים מופחתים על ריבית, דיבידנדים ורווחי הון.

קפריסין עושה צעדים כדי למשוך משקיעים עם הטבות המס שלה. לאחרונה הם הציגו תוכנית תמריצים חדשה המציעה תמריצים למשקיעים שרוכשים נכסים בארץ. תוכנית תמריצים זו זמינה לכל סוגי הנכסים – נכסים למגורים, מסחריים או חקלאיים.

דילוג לתוכן