איך להיות אסטרונאוט?

תעשיית החלל היא רווחית והיא צומחת במהירות. אחת הדרכים להפוך לאסטרונאוט היא להגיש בקשה להתמחות בנאס"א ולהתקדם משם.

אבל לפני שתוכל להמשיך בקריירה הזו, אתה צריך להיות בעל כישורים מסוימים כמו מתמטיקה, מדעים, הנדסה ועוד. אתה גם צריך להיות בכושר גופני מצוין מכיוון שנסיעה בחלל דורשת סיבולת רבה.

תהליך הגשת הבקשה אורך כשנתיים ודורש הרבה סבלנות ומסירות.

אסטרונאוטים נבחרים על ידי נאס"א להיות בחלל. כדי להפוך לאסטרונאוט, עליך להיות אזרח ארצות הברית ובעל תואר ראשון. אתה גם צריך להיות בכושר גופני, עם ראייה ושמיעה מצוינים.

ישנן שתי דרכים עיקריות להפוך לאסטרונאוט:

1) הפוך לקצין בחיל האוויר דרך בית הספר להכשרת קציני חיל האוויר במקסוול AFB, מונטגומרי, אלבמה.

2) הפוך לאסטרונאוט של נאס"א באמצעות תוכנית המועמדים לאסטרונאוטים של נאס"א (NACP). כדי להגיש בקשה ל-NACP, עליך לעמוד בכל הקריטריונים הבאים:

-היה אזרח של ארצות הברית

-בעל תואר ראשון

-בעלי לפחות 3 שנות ניסיון או השכלה קשורה בהנדסה או במדע

-להיות בכושר גופני עם ראייה ושמיעה מצוינים

להיות אסטרונאוט זה לא קל. אבל, זה אפשרי עם השילוב הנכון של מיומנויות ותכונות.

יש כמה כישורים שאתה צריך כדי שתוכל להצטרף לנאס"א כאסטרונאוט. עליך להיות בן 18 לפחות, להיות אזרח ארה"ב, להחזיק בתואר ראשון או ניסיון שווה ערך במדעים, הנדסה או מתמטיקה ולהיות בעל ניסיון של לפחות שלוש שנים בתחומי מחקר הקשורים לרפואת תעופה וחלל, הנדסה או מדעי פיזיקה.

ההסמכה החשובה ביותר היא חווית הטיסה בחלל הכוללת רישום של לפחות 50 שעות של זמן טייס מפקד במטוס סילון ו-5 שעות כמפקד מטוס סילון תוך ביצוע תפקידים אווירונאוטיים בשנתיים האחרונות לפני הגשת הבקשה.

הרבה אנשים רוצים להיות אסטרונאוט ונאס"א היא הארגון הידוע ביותר לחקר החלל. עם זאת, ישנן דרישות מסוימות שצריך לעמוד בהן לפני שתוכל להגיש בקשה לתפקיד.

עליך להיות בן 18 לפחות, בעל תואר ראשון בהנדסה או מדעים מאוניברסיטה מוסמכת, ולעבור בחינה גופנית עם ראייה ושמיעה תקינים.

ישנן מספר דרכים להגיש בקשה לתפקיד בתוכנית האסטרונאוטים של נאס"א. אתה יכול למלא את טופס הבקשה באתר האינטרנט שלהם, לשלוח קורות חיים ומכתב כיסוי באמצעות דואר אלקטרוני, או לשלוח את טופס הבקשה שלך דרך אתר USAJobs.

נאס"א היא מקור המידע הפופולרי ביותר על החלל כבר שנים רבות. נאס"א היא גם מקור השראה לאנשים שרוצים להיות אסטרונאוט. נאס"א היא גם מקור לתקווה עבור אנשים שמחפשים להיכנס לחלל.

הבקשה לנאס"א נעשתה על ידי אחד החברים בשרשור של Reddit, והיא משכה את תשומת לבם של אלפי אנשים בכל רחבי העולם. זה פורסם ב-Reddit על ידי מישהו שרצה להיות אסטרונאוט ורצה לדעת נאס"א האם עליהם לעשות זאת או לא.

נאס"א הגיבה ואמרה שהם לא יוכלו להיענות לבקשות כאלה, אבל הם שמחו שהוא או היא שיתפו אותם במחשבותיהם.

הדרך היחידה להיות אסטרונאוט היא להתנדב לנאס"א. אבל יש הרבה אנשים שיש להם את הרצון להיות אסטרונאוטים אבל אולי אין להם את הכישורים או הכישורים.

נאס"א מחפשת מועמדים שיכולים לעמוד בדרישות ומתלהבים להיות אסטרונאוט. להלן חלק מהדרישות:

– חייב להיות בעל תואר ראשון בהנדסה, מדע או מתמטיקה מאוניברסיטה מוסמכת

– חייב לעבור בדיקה גופנית ובדיקה רפואית

– חייב לעבור חקירת רקע וסיווג ביטחוני

– חייב להיות מסוגל לעבור ראיון נאס"א והערכה פסיכולוגית

מה ההשלכות של אסטרונאוט בחלל?

אסטרונאוט הוא מישהו שנוסע בחלל. בדרך כלל מוטלת עליהם המשימה לערוך ניסויים, לערוך תצפיות ולבצע מחקר מדעי.

ההשלכות של אסטרונאוט בחלל הן רחבות טווח וניתן לראותן בכל מקום על פני כדור הארץ. הם תורמים לקידום המדע, הטכנולוגיה והחקירה.

חלק זה דן בתפקידם של אסטרונאוטים בחלל וכיצד תרומתם משפיעה על העולם שסביבנו.

אסטרונאוט הוא אדם הנוסע לחלל ומהווה חלק בלתי נפרד מהצוות של חללית. הם אחראים על הפעלת החללית וביצוע מחקרים מדעיים.

תפקידו העיקרי של אסטרונאוט הוא לוודא שהחללית לא תיפגע במהלך מסעה. הם גם צריכים לפקח על בריאותם ובטיחותם לאורך כל שהותם בחלל.

ההשלכות של הימצאות בחלל הן רבות, אבל דבר אחד שעולה על הדעת הוא שיכולה להיות חשיפה רבה לקרינה.

חלק מההשלכות של אסטרונאוט בחלל הן שהם יכולים לראות כוכבים, כוכבי לכת וחפצים אחרים בצורה שאנחנו לא יכולים. הם גם צריכים להתמודד עם חוסר כוח המשיכה וטמפרטורות קיצוניות.

אסטרונאוט הוא מישהו שנוסע לחלל כדי לעבוד או לחיות במשך זמן רב. אסטרונאוט של נאס"א הוא מישהו שנבחר על ידי נאס"א להכשרה כאסטרונאוט. על מנת להיבחר להכשרה, עליך להיות במצב גופני מצוין, בעל תואר ראשון וניסיון בעבודה כמדען או מהנדס.

כיצד מתאמנים אסטרונאוטים

כדי להיות בחלל, אסטרונאוטים צריכים לעבור הכשרה קפדנית. הם צריכים להיות מסוגלים לחשוב מהר ולעבוד יחד עם אנשים אחרים.

נאס"א היא אחד המוסדות החשובים בעולם שחוקר ומפתח טכנולוגיות חלל מאז שנות ה-50.

אסטרונאוטים צריכים להיות מסוגלים לעבוד במרחב מצומצם מאוד, עם משאבים מוגבלים וללא כל עזרה מבחוץ. זו הסיבה שנאס"א מאמנת אסטרונאוטים במשך עשרות שנים.

נאס"א הם ראשי התיבות של National Aeronautics and Space Administration. זוהי סוכנות שהוקמה בשנת 1958 על ידי ממשלת ארצות הברית כדי לבצע מחקר על החלל החיצון ואווירונאוטיקה. כיום היא מעסיקה יותר מ-18,000 עובדים ויש לה תקציב של כ-17 מיליארד דולר בשנה.

נאס"א עורכת מחקר על האופן שבו בני אדם יכולים לשרוד בחלל החיצון על ידי בדיקת טכנולוגיות חדשות כמו תחנת החלל הבינלאומית (ISS), שנכבשה ברציפות מאז נובמבר 2000. ה-ISS מקיף את כדור הארץ בגובה של 400 ק"מ מעל פני הים, כך שהאסטרונאוטים יוכלו לחוות חוסר משקל בזמן העבודה שם.

תהליך האימון

הרבה מהאימונים בהם משתמשים אסטרונאוטים כרוכים בכישורים ובמומחיות האישיים שלהם. מלמדים אותם כיצד לנווט בחללית, כיצד להשתמש בכלים שיש להם על הסיפון וכיצד לעבוד עם אסטרונאוטים אחרים.

כדי להיות אסטרונאוט, אתה צריך הרבה כוח פיזי וסיבולת. אתה גם צריך להיות רגוע במצבי לחץ.

דילוג לתוכן