איך להיות טייס?

טייסים הם האנשים שאחראים לתפעול בטוח של כלי טיס. הם צריכים להיות מסוגלים להטיס מטוס ולהנחית אותו מבלי להתרסק.

טייסים בדרך כלל מתחילים את הקריירה שלהם כטייס משנה ואז עוברים להיות קפטן. הם צריכים לדעת איך לטוס, לתחזק, לפתור תקלות ולתקן מטוס.

כישורי טייס חיוניים כדי לטייס להצליח. הם כוללים הכל מאיך להטיס מטוס, נחיתה והמראה ועד ניווט.

טייס הוא מי שמפעיל כלי טיס על ידי שליטה בכיוון, מהירות וגובה המטוס באמצעות בקרות טיסה שונות. הטייס אחראי גם על מעקב אחר ביצועי המטוס, כגון ביצועי המנוע או רמת הדלק.

על הטייסים להכיר את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתעופה. זה כולל מערכות מכ"ם, מערכות מיקום גלובלי (GPS), מערכות בקרת תעבורה אווירית ועוד. הטייסים צריכים גם להיות מסוגלים להבין את תנאי מזג האוויר וכיצד הם משפיעים על הטיסות שלהם.

להיות טייס זה לא קל כמו שזה נשמע. ישנן ערכות מיומנויות רבות שאתה צריך לשלוט בהן כדי להפוך לטייס. ועם השינויים בענף התעופה, תצטרך לשמור על הכישורים שלך מעודכנים. . ישנן שתי מערכות מיומנויות עיקריות שאתה צריך לשלוט בהן לפני שתהפוך לטייס. מערכי המיומנויות הללו מבינים כיצד האוויר נע וניווט בתנאי מזג אוויר שונים. שניהם מרכיבים של הידע הדרוש להטסת מטוס ללא כל סיוע של טייסים אחרים. בתור טייס, חשוב שתדע איך האוויר זז. אתה צריך להבין תנאי מזג האוויר וכיצד הם משפיעים על המטוס. אווירודינמיקה היא חקר תנועת האוויר, תכונותיו וכיצד הוא מקיים אינטראקציה עם עצמים אחרים. זהו מדע שבוחן כוחות על מטוסים בכל פעם שהם נעים באוויר, כולל רוח, טמפרטורה ומהירות. טייס חייב לשלוט באווירודינמיקה כדי להבין היכן מטוס ללכת ולהישאר בשליטה על המטוס. טייס צריך להבין כיצד מזג האוויר משפיע על האווירודינמיקה. תנאי מזג האוויר יכולים לשנות את האופן שבו האוויר נע, מה שמשנה את הביצועים והיציבות של המטוס בהתאם למה שהוא עושה.

טכנולוגיות מתקדמות הפכו את חווית הנסיעה האווירית לנוחה יותר. עם זאת, תנאי מזג האוויר עדיין יכולים להשפיע על המטוס ולשנות את מהלך הטיסה שלו. זו הסיבה שהבנת האווירודינמיקה חשובה. אווירודינמיקה היא תהליך השולט כיצד מטוס נע באוויר ולוקח בחשבון כוחות רוח וכן שינויים בלחץ ובטמפרטורה. אווירודינמיקה משמשת עבור מטוסים, מכוניות וסירות. בנסיעות אוויריות, גוף המטוס מתועל כמו גם כנפיו על מנת למזער את הגרירה או ההתנגדות מהאוויר. זה ממזער את צריכת הדלק. צורת הגוף גם מקלה על טיסה של מטוס בתנאי רוח שונים.

הטייסים צריכים להיות מיומנים עם הידיים והראש שלהם. הם צריכים להיות מסוגלים להטיס מטוסים בכל הגדלים והמהירויות, והם צריכים גם לדעת איך להנחית אותם בבטחה. לטייסים יש הרבה אחריות כי הם אחראים על חייהם של אנשים אחרים על הסיפון, אז הם צריכים להיות טייסים מקצועיים שיכולים להתמודד עם הלחץ.

אין דרך אחת שתוכל להפוך לטייס; זה תלוי באיזה סוג מטוס אתה רוצה לטוס ואיזה סוג של חוויה אתה רוצה מתוך מסלול הקריירה שלך . למשל, הצבא מחזיק טייסים שיטוסו בחיל האוויר של הצבא. הם מקבלים כמה שבועות של הכשרה ואז הם פורסים ליחידה שלהם עם המטוס. לעומת זאת, טייסים פרטיים עוברים בדרך כלל בית ספר קרקעי, הכשרת טיסה ואז מקבלים הסמכה ממוסד תעופה מקצועי כמו ASTRA או FAA להטיס מטוסים באופן מסחרי או פרטי

איך להיות טייס ציבורי?

תפקידו של טייס קיים כבר מאות שנים. מימיה הראשונים של התעופה, טייסים מספקים הסעות לאנשים וסחורות.

כיום, יש יותר מ-500,000 טייסים פעילים בארצות הברית בלבד. למרות חשיבותם לחברה, לא תמיד ניתן להם את הכבוד המגיע להם.

טייסים הם עדיין חלק חשוב מהחברה כיום ויש להם הרבה פוטנציאל להיות מודל לחיקוי מדהים עבור ילדים.

צריך הרבה מיומנות כדי להפוך לטייס. ישנם גורמים רבים שנלווים להפוך לטייס, אך הגורמים החשובים ביותר הם התשוקה של האדם לתעופה והרצון שלו ללמוד.

גם אם אין לך ניסיון טיסה, אתה עדיין יכול להפוך לטייס ציבורי על ידי לימוד קורס אימון טיסה מאושר על ידי ה-FAA ועמידה במבחן הידע הפרטי בטיס. תצטרך גם לזכות בתעודת המסחר שלך מארגון מורשה לפני שתוכל לטוס מסחרית.

ישנם סוגים רבים ושונים של טייסים – מסחריים, פרטיים, צבאיים ועוד. העבודות הנפוצות ביותר הן טייסי חברות תעופה או בקרי תנועה אווירית.

אם אתה רוצה להיות טייס ציבורי, אתה צריך להיות במקום הנכון בזמן הנכון. אתה צריך למצוא עבודה שתאפשר לך לעבוד כטייס בחברות ציבוריות. אם יש לך את הכישורים והניסיון הדרושים עבור סוג זה של עבודה, אז אתה יכול להתקבל לעבודה בתור טייס התחלתי עם חברה כמו Uber או Lyft.

להיות טייס בחברת תעופה זה לא קל. נדרשות שנים של הכשרה וניסיון עד שמישהו יכול אפילו להגיש מועמדות לתפקיד בחברת תעופה. זה אומר שאם אין לך ניסיון בהטסת מטוסים או יודע להטיס מטוסים, אז אתה לא אמור לקבל את תעודת הטיס שלך. למה יש אנשים שלומדים מקצוע במכללה, בעוד שאחרים עובדים בחברה כדי ללמוד מקצוע? רוב האנשים יקבלו את העבודה או הניסיון הראשון שלהם דרך עבודה עבור מישהו אחר במקום להיות מתמחה בחברה שבה הם רוצים לעבוד לאחר הקולג' / אוניברסיטה.

איך להיות טייס צבאי?

לטייסים צבאיים יש ביקוש גבוה והם צריכים להיות בעלי כישורים מסוימים כדי להפוך לטייס.

כישורי טייס צבאיים:

– טיסה אווירובטית: טייס צבאי צריך להיות מסוגל לבצע תמרונים אווירובטיים כגון לולאות, גלגולים וספינים.

– תמרון קרבי אוויר: טייסים צבאיים צריכים להיות בעלי יכולת לזהות במהירות ולהגיב נגד איומים במצבי לחימה אווירית.

– העסקת נשק מוטס: טייסים צבאיים צריכים הבנה חזקה כיצד להשתמש בטילי אוויר-אוויר, פצצות ורקטות.

הצעד הראשון הוא להיות מועמד לטייס צבאי. ישנן מספר דרכים לאזרחים שרוצים להיות טייסים צבאיים, כולל הצטרפות למילואים הצבאיים או גיוס לאקדמיה של חיל האוויר של ארצות הברית או האקדמיה הימית של ארצות הברית (USNA). אם אתה לא רוצה אף אחד מאלה

להיות טייס צבאי יכולה להיות קריירה מאוד מאתגרת ומתגמלת. עם זאת, יש מיומנויות מסוימות שאתה צריך כדי להפוך לטייס.

המיומנות הראשונה והחשובה ביותר היא היכולת ללמוד מהר וללמוד מטעויות. אתה צריך גם להיות מסוגל לעבוד היטב עם אחרים, להיות מסוגל לבצע ריבוי משימות, ולהיות בעל כישורי תקשורת טובים.

להיות טייס צבאי דורש מסירות וסבלנות מכיוון שלוקח זמן להוציא את הרישיון שלך, לעבור בית ספר לטיסה, ולאחר מכן להשלים את ההכשרה שלך במטוס שאתה רוצה לטוס.

אם אתה מעוניין להיות טייס צבאי, אתה צריך להבין היטב את הכישורים הנדרשים לטיסה.

כישורי טייס:

-להיות מסוגל לשלוט במטוס באמצעות דוושות ההגה והמצערת.

-להיות מסוגל לטוס בכל מיני תנאי מזג אוויר.

-להיות מסוגל להמריא ממשטחים שונים – יבשה, מים, קרח ושלג.

-דע כיצד לבצע נחיתות חירום.

-דע כיצד להתניע ולכבות מנוע.

-להצליח לזהות חלקי מטוס ולהכיר את תפקידיהם – כגון דשים, ציוד נחיתה, מדחפים וכו'.

דילוג לתוכן